Оформлення списку літератури англійською мовою

Оприлюднено Оприлюднено в Архів Журналу

Оформлення списку літератури англійською мовою

Список літератури англійською мовою повинен бути оформлений за міжнародним бібліографічним стандартом APA (http://www.bibme.org/citation-guide/APA/book).

 

 

Правила оформлення списків літератури

 

Книги – формат посилання:

Автор(и). (Рік публікації). Назва книги англійською мовою. Місто, Країна: Видавництво

Список літератури – ГОСТ References – стандарт АРА
Один автор
Арчибальд, Р. Управление высокотехнологичными программами и проектами. Пер. с

англ. М., 2004. 472 с.

Archibald, R. (2004). Managing high-tech programs and projects. Mоscow, 472 [in Russian].
Тесля, Ю.Н. Введение в информатику природы. К.: Маклаут, 2010. 255 с. Teslya, Y. M. (2010). Introduction to informatics of nature. Kyiv: Maklaut, 255 [in Russian].
Бушуева, Н. С. Модели и методы проактивного

управления программами организационного

развития. К.: Наук. світ, 2007. 270 с.

Bushueva, N.S. (2007). Models and methods for proactive management of organizational development programs. Kyiv: Science World, 270 [in Russian].
Два автори
Баркалов, С.А., Бурков В.Н. Минимизация упущенной выгоды в задачах управления проектами. М.: ИПУ РАН, 2001. 56 с. Barkalov, S.A., & Burkov, V.N. (2001).

Minimizing the loss of profits in the tasks of project management. Moscow: IPU RAN, 56 [in Russian].

Від 3-х до 6 авторів
Рахилина Е.В., Кобрицов Б.П, Кустова Г.И., Ляшевская О.Н., Шевинаева О.Ю. Многозначность как прикладная проблема: лексико-семантическая разметка. М.: Диалог, 2006. 450 c.

 

Rahilia, E.V., Kobritsov, B.P., Koustova, G.I.,

Lyashevskaya, O.N., & Shevinaeva, O.U. (2006).

Polysemy as applied problem: lexical-semantic

markup. Mоscow: Dialogue, 450 [in Russian].

Якщо більше шести авторів, сьомий та наступні автори позначаються «et al.»
Бушуев С.Д., Бушуева Н.С., Бабаев И.А., Яковенко В.Б., Гриша Е.В., Дзюба С.В., Войтенко А.С. Креативные технологии управления проектами и программами: моногр.  К.: Саммит-Книга, 2010. 768 с.

 

Bushuyev S.D., Bushuyeva N.S., Babayev I.А.,

Yakovenko V.B., Grysha O.V., Dzyuba, S.V., & et.

al. (2010). Creative technologies of program and

project management. Kyiv:

«Sammit-book», 768 [in Russian].

Багатотомне видання
Украина и ее регионы на пути к

инновационному обществу: в 4-х т. Под общ. ред. В.И. Дубницкого, И.П. Булеева. Донецк: Юго-Восток, 2011. Т. 3. 400 с.

 

Dubnytskii, V.I., & Buleeva, I.P. (Ed.). (2011).

Ukraine and its regions on the way to an innovative

society (Vols. 1–4). Donetsk: Yuho-

Vostok, vol. 3, 400 [in Russian].

Частина книги
Ілляшенко С.М.,  Голишева Є.О.Управління споживчим капіталом підприємств в контексті забезпечення їх сталого розвитку //Сталий розвиток та екологічна безпека: теорія, методологія, практика:

моногр.; за наук. ред. д. е. н., проф. Є.В. Хлобистова / ДУ «ІЕПСР НАН України», ІПРЕЕД НАН України, СумДУ, НДІ СРП. Сімферополь: ВД «АРІАЛ», 2011. Т. 2. С. 258–264.

Illiashenko, S.M., & Holysheva, Ye.O. (2011).

Management of customer capital management of

enterprises in the context of ensuring their

sustainable development. Sustainable development and ecological safety of society: theory, methodology, practice (Vols. 2), (pp. 258–264). Simferopol: VD «ARIAL» [in Ukrainian].

Редактори (без автора)
Маркетинг: бакалаврський курс: підруч. / За

заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2009. – 1134 с.

 

Illiashenko, S.M. (Eds.). (2009).

Marketing: bachelor course.

Sumy: VTD «Universytetska knyha», 1134 [in Ukrainian].

Халлиган Б. Шах Дж. Маркетинг в Интернете: как

привлечь клиентов с помощью Google,

социальных сетей и блогов. М.: Диалектика, 2010. – 256 с.

Halligan, B., & Shah, Dh. (2010). Inbound

Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs. (N. Konevskaia, Trans). Moscow: Dialektika [in Russian].

Редактор і автор
Шипуліна Ю.С. Застосування інструментів Web-маркетингу для просування освітніх послуг у мережі Internet / Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку; за ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2012. – С. 99–108. Shypulina, Yu.S. (2012). The use of Web-marketing tool to promote educational services in the Internet. Innovation and marketing as a driving force of economic development. S.M. Illiashenko (Ed.). (pp. 99–108). Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian].

Періодичні видання (журнали, збірники наукових праць, матеріали конференцій)

Періодичні видання – формат посилання:

Автор(и). (Рік публікації). Назва статті англійською мовою. Назва періодичного видання англійською мовою, Том (Випуск), Сторінка(и).

 

Один автор
Белощицкий А.А. Управление проблемами в методологии проектно-векторного управления образовательными средами. Управління розвитком складних систем. 2012. № 9. С. 104–107. Beloshchytskii, A.A. (2012). Management problems in the methodology of design vector control educational environment. Management of complex systems. Kyiv, Ukraine: 9, 104–107 [in Russian].
Два автори
Чернега Ю.С., Гогунский В.Д. Разработка модели деятельности инженера по охране труда с использованием цепей Маркова.

Восточно-Европейский журнал передовых

технологий. 2014. № 5/3 (71). С. 39–43.

DOI 10.15587/ 1729-4061.2014.28023

Chernega, Yu. & Gogunsky, V.  (2014). Development models of activity labor safety engineer with application Markov chains. Eastern-European Journal of Enterprise

Technologies, 5/1 (65), 45–48. DOI 10.15587/

1729-4061.2014.28023

Якщо більше шести авторів, сьомий та наступні автори позначаються «et al.»
Стаття-онлайн
Грищенко О.Ф. Дослідження сутності проблеми: місце та роль в процесі розроблення та прийняття маркетингових інноваційних рішень. Ефективна економіка. 2012. № 7. URL: http://www.economy.

nayka.com.ua/?op=1&z=1289&p=1

Hryshchenko, O.F. (2012). Investigation of the problem: place and role in the development and adoption of innovative marketing solutions].  Effective economy, 7. Retrieved from http://www.economy.

nayka.com.ua/?op=1&z=1289&p=1 [in Ukrainian].

Матеріали конференції
Ілляшенко С.М. Маркетинг знань: роль і

Завдання. Тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» (27–29 вересня 2012 року). Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2012. С. 102–104.

Illiashenko, S.M. (2012). Marketing of knowledge: the role and tasks]. Proceedings from: The Sixth International Scientific and Practical Conference «Marketing of Innovations and Innovations in Marketing». (pp. 109–111). Sumy: TOV «DD «Papirus» [in Ukrainian].
Стаття в збірнику
Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Роль web-культуры в формировании устойчивого развития организации. Економічні проблеми сталого розвитку: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам’яті проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 24–26 квітня 2013 р.): у 4 т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. Суми: Сумський державний університет, 2013. Т. 1. С. 109–111. Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2013). The role of web-culture in shaping the sustainable development of the organization]. O.V. Prokopenko (Eds.), Economic Problems of Sustainable Development: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference dedicated to the memory of prof. Balatskii O.F. (Vols. 1), (pp. 109–111). Sumy: SumSU [in Ukrainian].

 

Електронні ресурси

Формат посилання:

Автор. (Дата публікації). Назва матеріалу англійською мовою. Джерело англійською мовою. Retrieved from адреса сайту.

 

Список літератури References
Періодичне видання
Перерва П.Г., Ткачова Н.П. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг

[Електронний ресурс]. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. Т. 1, № 4. С. 55–66. – Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/

mmi2011_4_1_55_66.pdf.

Pererva, P.H., & Tkachova, N.P. (2011). Synergetic effect of benchmarking of competitive advantages. Marketing and Management of Innovations, 4 (1), 55–66. Retrieved from

http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/

mmi2011_4_1_55_66.pdf [in Ukrainian].

Книга
Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Товарна інноваційна політика: підруч. [Електронний ресурс].

Суми : Університетська книга, 2007. 281 с. URL: http://lib.sumdu.edu.ua/Books/1539.pdf.

Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2007). Product innovative policy. Sumy: Universytetska knyha. Retrieved from http://lib.sumdu.edu.ua/Books/1539.pdf [in Ukrainian].
Без автора
Федеральный закон «О рекламе» [Электронный ресурс]. URL:

http://base.garant.ru/12145525/.

Federal Law «On Advertising»]. (n.d.). base.garant.ru. Retrieved from

http://base.garant.ru/12145525/ [in Russian].

Сайт журналу «Маркетинг і менеджмент

інновацій» [Електронний ресурс]. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/.

Web-site of the journal «Marketing and Management of Innovation»]. mmi.fem.sumdu.edu.ua. Retrieved from

http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ [in Ukrainian].

Не вказана дата публікації
Закон України «Про інноваційну діяльність»

[Електронний ресурс].URL:

http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/

laws/main.cgi?nreg=40-15.

The Law of Ukraine «On the innovative activity»].

(n.d.). zakon.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/

laws/main.cgi?nreg=40-15 [in Ukrainian].

Автореферати дисертацій та дисертації

 

Список літератури References
Автореферат на здобуття наукового ступеня кандидата наук
Ілляшенко С.М. Економічна ефективність

управління вибором стратегічних зон

господарювання (на прикладі сегментації ринків

збуту машинобудівних підприємств): автореф.

дис. … канд. екон. наук: спец. 08.07.01 «Економіка промисловості». Суми: СумДУ, 1995. 26 с.

Illiashenko, S.M. (1995). Economic efficiency of management’s strategic choice of management zones (by the example of segmentation of sales markets of engineering companies). Extended abstract of candidate’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian].
Автореферат на здобуття наукового ступеня доктора наук
Ілляшенко С.М. Управління інноваційним

розвитком суб’єктів господарської діяльності у

нестабільному ринковому середовищі: автореф.

дис. … д-ра. екон. наук: спец. 08.06.02 «Підприємництво, менеджмент та

маркетинг». Суми: СумДУ, 2000. 38 с.

Illiashenko, S.M. (2000).  Management of innovative development of economic activities in an unstable market environment. Extended abstract of Doctor’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian].
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук
Біловодська О.А. Організаційно-економічні основи управління вибором напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств : дис. … канд. екон. наук: 08.00.04. Суми: СумДУ, 2004. 179 с. Bilovodska, O.A. (2004). Organizational and economic foundations of directions choice of innovative development of industrial enterprises. Candidate’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian].
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук
Божкова В.В. Стратегічне планування

маркетингових комунікацій інноваційної

продукції промислових підприємств : дис. …

д-ра екон. наук: 08.00.04. Суми: СумДУ, 2011.

498 с.

Bozhkova, V.V. (2011). Strategic marketing communications planning of innovative products of industrial enterprises. Doctor’s thesis. Sumy: SumDU [in Ukrainian].

Законодавчі та нормативні документи. Стандарти

 

Список літератури References
Законодавчі та нормативні документи
Господарський кодекс України: за станом на 16

січня 2003 р. // Відомості Верховної Ради

України (ВВР). Офіц. вид. К.: Парлам. вид-

во, 2003. 192 с.

 

The Commercial Code of Ukraine. (2003, January 16). Bulletin of Verkhovna Rada of Ukraine. Kyiv: Parlam. vyd-vo [in Ukrainian].
Закон України Про інноваційну діяльність : прийнятий 4 лип. 2002 року № 40-ІV // Голос України. 2002. № 144. 9 серп. С. 10–12. Law of Ukraine on innovative activity from July 4 2002, No 40-IV]. (2002, August 9). Voice of Ukraine, 144, pp. 1012 [in Ukrainian].
Промисловість України у 2001–2006 роках: статистичний збірник. К.: Державний комітет статистики України, 2007. 302 с. Industry of Ukraine in 2001–2006: Statistical Yearbook (2007). Kyiv: State Statistics Committee of Ukraine [in Ukrainian].
Статистичний бюлетень: за січень-серпень 2010 р. / відп. за вип. Н.П. Павленко. К.: Держкомстат України, 2010. 190 с. Pavlenko, N.P. (Eds.). (2010). Statistical Bulletin: January-August 2010. Kyiv: State Statistics Committee of Ukraine [in Ukrainian].
Стандарти
Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях: ДСТУ ISO 10002-2007. [Чинний від 2005-09-03]. К.: Держспоживстандарт України, 2008.  20 с. (Національні стандарти України). Satisfaction of customers. Guidelines for complaints handling in organizations (2008). DSTU ISO 10002-2007 from 3d September 2005. Kyiv: Derzhspozhyvstandart of Ukraine [in Ukrainian].
Системи управління якістю. Вимоги : ДСТУ ISO 9001-2001. [Чинний від 2001-06-27]. К. :

Держстандарт України, 2001. 25 с. (Національні стандарти України).

Quality Management Systems. Requirements (2001). DSTU ISO 9001-2001 from 27th June 2001. Kyiv: Derzhstandart of Ukraine [in Ukrainian].
Архівні джерела
ЦДАГО України, ф. 1, оп. 25, спр. 560, арк. 4–6. The Central State Archive of Public Associations of Ukraine, form 1, register 25, case 560, sheets 4–6.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *