Оформлення списку літератури англійською мовою
Список літератури англійською мовою повинен бути оформлений за міжнародним бібліографічним стандартом APA (http://www.bibme.org/citation-guide/APA/book).
Правила оформлення списків літератури
Книги – формат посилання:
Автор(и). (Рік публікації). Назва книги англійською мовою. Місто, Країна: Видавництво
Список літератури – ГОСТ | References – стандарт АРА |
Один автор | |
Арчибальд, Р. Управление высокотехнологичными программами и проектами. Пер. с
англ. М., 2004. 472 с. |
Archibald, R. (2004). Managing high-tech programs and projects. Mоscow, 472 [in Russian]. |
Тесля, Ю.Н. Введение в информатику природы. К.: Маклаут, 2010. 255 с. | Teslya, Y. M. (2010). Introduction to informatics of nature. Kyiv: Maklaut, 255 [in Russian]. |
Бушуева, Н. С. Модели и методы проактивного
управления программами организационного развития. К.: Наук. світ, 2007. 270 с. |
Bushueva, N.S. (2007). Models and methods for proactive management of organizational development programs. Kyiv: Science World, 270 [in Russian]. |
Два автори | |
Баркалов, С.А., Бурков В.Н. Минимизация упущенной выгоды в задачах управления проектами. М.: ИПУ РАН, 2001. 56 с. | Barkalov, S.A., & Burkov, V.N. (2001).
Minimizing the loss of profits in the tasks of project management. Moscow: IPU RAN, 56 [in Russian]. |
Від 3-х до 6 авторів | |
Рахилина Е.В., Кобрицов Б.П, Кустова Г.И., Ляшевская О.Н., Шевинаева О.Ю. Многозначность как прикладная проблема: лексико-семантическая разметка. М.: Диалог, 2006. 450 c.
|
Rahilia, E.V., Kobritsov, B.P., Koustova, G.I.,
Lyashevskaya, O.N., & Shevinaeva, O.U. (2006). Polysemy as applied problem: lexical-semantic markup. Mоscow: Dialogue, 450 [in Russian]. |
Якщо більше шести авторів, сьомий та наступні автори позначаються «et al.» | |
Бушуев С.Д., Бушуева Н.С., Бабаев И.А., Яковенко В.Б., Гриша Е.В., Дзюба С.В., Войтенко А.С. Креативные технологии управления проектами и программами: моногр. К.: Саммит-Книга, 2010. 768 с.
|
Bushuyev S.D., Bushuyeva N.S., Babayev I.А.,
Yakovenko V.B., Grysha O.V., Dzyuba, S.V., & et. al. (2010). Creative technologies of program and project management. Kyiv: «Sammit-book», 768 [in Russian]. |
Багатотомне видання | |
Украина и ее регионы на пути к
инновационному обществу: в 4-х т. Под общ. ред. В.И. Дубницкого, И.П. Булеева. Донецк: Юго-Восток, 2011. Т. 3. 400 с.
|
Dubnytskii, V.I., & Buleeva, I.P. (Ed.). (2011).
Ukraine and its regions on the way to an innovative society (Vols. 1–4). Donetsk: Yuho- Vostok, vol. 3, 400 [in Russian]. |
Частина книги | |
Ілляшенко С.М., Голишева Є.О.Управління споживчим капіталом підприємств в контексті забезпечення їх сталого розвитку //Сталий розвиток та екологічна безпека: теорія, методологія, практика:
моногр.; за наук. ред. д. е. н., проф. Є.В. Хлобистова / ДУ «ІЕПСР НАН України», ІПРЕЕД НАН України, СумДУ, НДІ СРП. Сімферополь: ВД «АРІАЛ», 2011. Т. 2. С. 258–264. |
Illiashenko, S.M., & Holysheva, Ye.O. (2011).
Management of customer capital management of enterprises in the context of ensuring their sustainable development. Sustainable development and ecological safety of society: theory, methodology, practice (Vols. 2), (pp. 258–264). Simferopol: VD «ARIAL» [in Ukrainian]. |
Редактори (без автора) | |
Маркетинг: бакалаврський курс: підруч. / За
заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2009. – 1134 с.
|
Illiashenko, S.M. (Eds.). (2009).
Marketing: bachelor course. Sumy: VTD «Universytetska knyha», 1134 [in Ukrainian]. |
Халлиган Б. Шах Дж. Маркетинг в Интернете: как
привлечь клиентов с помощью Google, социальных сетей и блогов. М.: Диалектика, 2010. – 256 с. |
Halligan, B., & Shah, Dh. (2010). Inbound
Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs. (N. Konevskaia, Trans). Moscow: Dialektika [in Russian]. |
Редактор і автор | |
Шипуліна Ю.С. Застосування інструментів Web-маркетингу для просування освітніх послуг у мережі Internet / Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку; за ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2012. – С. 99–108. | Shypulina, Yu.S. (2012). The use of Web-marketing tool to promote educational services in the Internet. Innovation and marketing as a driving force of economic development. S.M. Illiashenko (Ed.). (pp. 99–108). Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian]. |
Періодичні видання (журнали, збірники наукових праць, матеріали конференцій)
Періодичні видання – формат посилання:
Автор(и). (Рік публікації). Назва статті англійською мовою. Назва періодичного видання англійською мовою, Том (Випуск), Сторінка(и).
Один автор | |
Белощицкий А.А. Управление проблемами в методологии проектно-векторного управления образовательными средами. Управління розвитком складних систем. 2012. № 9. С. 104–107. | Beloshchytskii, A.A. (2012). Management problems in the methodology of design vector control educational environment. Management of complex systems. Kyiv, Ukraine: 9, 104–107 [in Russian]. |
Два автори | |
Чернега Ю.С., Гогунский В.Д. Разработка модели деятельности инженера по охране труда с использованием цепей Маркова.
Восточно-Европейский журнал передовых технологий. 2014. № 5/3 (71). С. 39–43. DOI 10.15587/ 1729-4061.2014.28023 |
Chernega, Yu. & Gogunsky, V. (2014). Development models of activity labor safety engineer with application Markov chains. Eastern-European Journal of Enterprise
Technologies, 5/1 (65), 45–48. DOI 10.15587/ 1729-4061.2014.28023 |
Якщо більше шести авторів, сьомий та наступні автори позначаються «et al.» | |
Стаття-онлайн | |
Грищенко О.Ф. Дослідження сутності проблеми: місце та роль в процесі розроблення та прийняття маркетингових інноваційних рішень. Ефективна економіка. 2012. № 7. URL: http://www.economy.
nayka.com.ua/?op=1&z=1289&p=1 |
Hryshchenko, O.F. (2012). Investigation of the problem: place and role in the development and adoption of innovative marketing solutions]. Effective economy, 7. Retrieved from http://www.economy.
nayka.com.ua/?op=1&z=1289&p=1 [in Ukrainian]. |
Матеріали конференції | |
Ілляшенко С.М. Маркетинг знань: роль і
Завдання. Тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» (27–29 вересня 2012 року). Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2012. С. 102–104. |
Illiashenko, S.M. (2012). Marketing of knowledge: the role and tasks]. Proceedings from: The Sixth International Scientific and Practical Conference «Marketing of Innovations and Innovations in Marketing». (pp. 109–111). Sumy: TOV «DD «Papirus» [in Ukrainian]. |
Стаття в збірнику | |
Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Роль web-культуры в формировании устойчивого развития организации. Економічні проблеми сталого розвитку: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам’яті проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 24–26 квітня 2013 р.): у 4 т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. Суми: Сумський державний університет, 2013. Т. 1. С. 109–111. | Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2013). The role of web-culture in shaping the sustainable development of the organization]. O.V. Prokopenko (Eds.), Economic Problems of Sustainable Development: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference dedicated to the memory of prof. Balatskii O.F. (Vols. 1), (pp. 109–111). Sumy: SumSU [in Ukrainian]. |
Електронні ресурси
Формат посилання:
Автор. (Дата публікації). Назва матеріалу англійською мовою. Джерело англійською мовою. Retrieved from адреса сайту.
Список літератури | References |
Періодичне видання | |
Перерва П.Г., Ткачова Н.П. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг
[Електронний ресурс]. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. Т. 1, № 4. С. 55–66. – Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/ mmi2011_4_1_55_66.pdf. |
Pererva, P.H., & Tkachova, N.P. (2011). Synergetic effect of benchmarking of competitive advantages. Marketing and Management of Innovations, 4 (1), 55–66. Retrieved from
http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/ mmi2011_4_1_55_66.pdf [in Ukrainian]. |
Книга | |
Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Товарна інноваційна політика: підруч. [Електронний ресурс].
Суми : Університетська книга, 2007. 281 с. URL: http://lib.sumdu.edu.ua/Books/1539.pdf. |
Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2007). Product innovative policy. Sumy: Universytetska knyha. Retrieved from http://lib.sumdu.edu.ua/Books/1539.pdf [in Ukrainian]. |
Без автора | |
Федеральный закон «О рекламе» [Электронный ресурс]. URL:
http://base.garant.ru/12145525/. |
Federal Law «On Advertising»]. (n.d.). base.garant.ru. Retrieved from
http://base.garant.ru/12145525/ [in Russian]. |
Сайт журналу «Маркетинг і менеджмент
інновацій» [Електронний ресурс]. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/. |
Web-site of the journal «Marketing and Management of Innovation»]. mmi.fem.sumdu.edu.ua. Retrieved from
http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ [in Ukrainian]. |
Не вказана дата публікації | |
Закон України «Про інноваційну діяльність»
[Електронний ресурс].URL: http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/ laws/main.cgi?nreg=40-15. |
The Law of Ukraine «On the innovative activity»].
(n.d.). zakon.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/ laws/main.cgi?nreg=40-15 [in Ukrainian]. |
Автореферати дисертацій та дисертації
Список літератури | References |
Автореферат на здобуття наукового ступеня кандидата наук | |
Ілляшенко С.М. Економічна ефективність
управління вибором стратегічних зон господарювання (на прикладі сегментації ринків збуту машинобудівних підприємств): автореф. дис. … канд. екон. наук: спец. 08.07.01 «Економіка промисловості». Суми: СумДУ, 1995. 26 с. |
Illiashenko, S.M. (1995). Economic efficiency of management’s strategic choice of management zones (by the example of segmentation of sales markets of engineering companies). Extended abstract of candidate’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian]. |
Автореферат на здобуття наукового ступеня доктора наук | |
Ілляшенко С.М. Управління інноваційним
розвитком суб’єктів господарської діяльності у нестабільному ринковому середовищі: автореф. дис. … д-ра. екон. наук: спец. 08.06.02 «Підприємництво, менеджмент та маркетинг». Суми: СумДУ, 2000. 38 с. |
Illiashenko, S.M. (2000). Management of innovative development of economic activities in an unstable market environment. Extended abstract of Doctor’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian]. |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук | |
Біловодська О.А. Організаційно-економічні основи управління вибором напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств : дис. … канд. екон. наук: 08.00.04. Суми: СумДУ, 2004. 179 с. | Bilovodska, O.A. (2004). Organizational and economic foundations of directions choice of innovative development of industrial enterprises. Candidate’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian]. |
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук | |
Божкова В.В. Стратегічне планування
маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : дис. … д-ра екон. наук: 08.00.04. Суми: СумДУ, 2011. 498 с. |
Bozhkova, V.V. (2011). Strategic marketing communications planning of innovative products of industrial enterprises. Doctor’s thesis. Sumy: SumDU [in Ukrainian]. |
Законодавчі та нормативні документи. Стандарти
Список літератури | References |
Законодавчі та нормативні документи | |
Господарський кодекс України: за станом на 16
січня 2003 р. // Відомості Верховної Ради України (ВВР). Офіц. вид. К.: Парлам. вид- во, 2003. 192 с.
|
The Commercial Code of Ukraine. (2003, January 16). Bulletin of Verkhovna Rada of Ukraine. Kyiv: Parlam. vyd-vo [in Ukrainian]. |
Закон України Про інноваційну діяльність : прийнятий 4 лип. 2002 року № 40-ІV // Голос України. 2002. № 144. 9 серп. С. 10–12. | Law of Ukraine on innovative activity from July 4 2002, No 40-IV]. (2002, August 9). Voice of Ukraine, 144, pp. 10–12 [in Ukrainian]. |
Промисловість України у 2001–2006 роках: статистичний збірник. К.: Державний комітет статистики України, 2007. 302 с. | Industry of Ukraine in 2001–2006: Statistical Yearbook (2007). Kyiv: State Statistics Committee of Ukraine [in Ukrainian]. |
Статистичний бюлетень: за січень-серпень 2010 р. / відп. за вип. Н.П. Павленко. К.: Держкомстат України, 2010. 190 с. | Pavlenko, N.P. (Eds.). (2010). Statistical Bulletin: January-August 2010. Kyiv: State Statistics Committee of Ukraine [in Ukrainian]. |
Стандарти | |
Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях: ДСТУ ISO 10002-2007. [Чинний від 2005-09-03]. К.: Держспоживстандарт України, 2008. 20 с. (Національні стандарти України). | Satisfaction of customers. Guidelines for complaints handling in organizations (2008). DSTU ISO 10002-2007 from 3d September 2005. Kyiv: Derzhspozhyvstandart of Ukraine [in Ukrainian]. |
Системи управління якістю. Вимоги : ДСТУ ISO 9001-2001. [Чинний від 2001-06-27]. К. :
Держстандарт України, 2001. 25 с. (Національні стандарти України). |
Quality Management Systems. Requirements (2001). DSTU ISO 9001-2001 from 27th June 2001. Kyiv: Derzhstandart of Ukraine [in Ukrainian]. |
Архівні джерела | |
ЦДАГО України, ф. 1, оп. 25, спр. 560, арк. 4–6. | The Central State Archive of Public Associations of Ukraine, form 1, register 25, case 560, sheets 4–6. |