Оформлення списку літератури англійською мовою

Оприлюднено Оприлюднено в Архів Журналу

Оформлення списку літератури англійською мовою

Список літератури англійською мовою повинен бути оформлений за міжнародним бібліографічним стандартом APA (http://www.bibme.org/citation-guide/APA/book).

 

 

Правила оформлення списків літератури

 

Книги – формат посилання:

Автор(и). (Рік публікації). Назва книги англійською мовою. Місто, Країна: Видавництво

Список літератури – ГОСТ References – стандарт АРА
Один автор
Арчибальд, Р. Управление высокотехнологичными программами и проектами. Пер. с

англ. М., 2004. 472 с.

Archibald, R. (2004). Managing high-tech programs and projects. Mоscow, 472 [in Russian].
Тесля, Ю.Н. Введение в информатику природы. К.: Маклаут, 2010. 255 с. Teslya, Y. M. (2010). Introduction to informatics of nature. Kyiv: Maklaut, 255 [in Russian].
Бушуева, Н. С. Модели и методы проактивного

управления программами организационного

развития. К.: Наук. світ, 2007. 270 с.

Bushueva, N.S. (2007). Models and methods for proactive management of organizational development programs. Kyiv: Science World, 270 [in Russian].
Два автори
Баркалов, С.А., Бурков В.Н. Минимизация упущенной выгоды в задачах управления проектами. М.: ИПУ РАН, 2001. 56 с. Barkalov, S.A., & Burkov, V.N. (2001).

Minimizing the loss of profits in the tasks of project management. Moscow: IPU RAN, 56 [in Russian].

Від 3-х до 6 авторів
Рахилина Е.В., Кобрицов Б.П, Кустова Г.И., Ляшевская О.Н., Шевинаева О.Ю. Многозначность как прикладная проблема: лексико-семантическая разметка. М.: Диалог, 2006. 450 c.

 

Rahilia, E.V., Kobritsov, B.P., Koustova, G.I.,

Lyashevskaya, O.N., & Shevinaeva, O.U. (2006).

Polysemy as applied problem: lexical-semantic

markup. Mоscow: Dialogue, 450 [in Russian].

Якщо більше шести авторів, сьомий та наступні автори позначаються «et al.»
Бушуев С.Д., Бушуева Н.С., Бабаев И.А., Яковенко В.Б., Гриша Е.В., Дзюба С.В., Войтенко А.С. Креативные технологии управления проектами и программами: моногр.  К.: Саммит-Книга, 2010. 768 с.

 

Bushuyev S.D., Bushuyeva N.S., Babayev I.А.,

Yakovenko V.B., Grysha O.V., Dzyuba, S.V., & et.

al. (2010). Creative technologies of program and

project management. Kyiv:

«Sammit-book», 768 [in Russian].

Багатотомне видання
Украина и ее регионы на пути к

инновационному обществу: в 4-х т. Под общ. ред. В.И. Дубницкого, И.П. Булеева. Донецк: Юго-Восток, 2011. Т. 3. 400 с.

 

Dubnytskii, V.I., & Buleeva, I.P. (Ed.). (2011).

Ukraine and its regions on the way to an innovative

society (Vols. 1–4). Donetsk: Yuho-

Vostok, vol. 3, 400 [in Russian].

Частина книги
Ілляшенко С.М.,  Голишева Є.О.Управління споживчим капіталом підприємств в контексті забезпечення їх сталого розвитку //Сталий розвиток та екологічна безпека: теорія, методологія, практика:

моногр.; за наук. ред. д. е. н., проф. Є.В. Хлобистова / ДУ «ІЕПСР НАН України», ІПРЕЕД НАН України, СумДУ, НДІ СРП. Сімферополь: ВД «АРІАЛ», 2011. Т. 2. С. 258–264.

Illiashenko, S.M., & Holysheva, Ye.O. (2011).

Management of customer capital management of

enterprises in the context of ensuring their

sustainable development. Sustainable development and ecological safety of society: theory, methodology, practice (Vols. 2), (pp. 258–264). Simferopol: VD «ARIAL» [in Ukrainian].

Редактори (без автора)
Маркетинг: бакалаврський курс: підруч. / За

заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2009. – 1134 с.

 

Illiashenko, S.M. (Eds.). (2009).

Marketing: bachelor course.

Sumy: VTD «Universytetska knyha», 1134 [in Ukrainian].

Халлиган Б. Шах Дж. Маркетинг в Интернете: как

привлечь клиентов с помощью Google,

социальных сетей и блогов. М.: Диалектика, 2010. – 256 с.

Halligan, B., & Shah, Dh. (2010). Inbound

Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs. (N. Konevskaia, Trans). Moscow: Dialektika [in Russian].

Редактор і автор
Шипуліна Ю.С. Застосування інструментів Web-маркетингу для просування освітніх послуг у мережі Internet / Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку; за ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2012. – С. 99–108. Shypulina, Yu.S. (2012). The use of Web-marketing tool to promote educational services in the Internet. Innovation and marketing as a driving force of economic development. S.M. Illiashenko (Ed.). (pp. 99–108). Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian].

Періодичні видання (журнали, збірники наукових праць, матеріали конференцій)

Періодичні видання – формат посилання:

Автор(и). (Рік публікації). Назва статті англійською мовою. Назва періодичного видання англійською мовою, Том (Випуск), Сторінка(и).

 

Один автор
Белощицкий А.А. Управление проблемами в методологии проектно-векторного управления образовательными средами. Управління розвитком складних систем. 2012. № 9. С. 104–107. Beloshchytskii, A.A. (2012). Management problems in the methodology of design vector control educational environment. Management of complex systems. Kyiv, Ukraine: 9, 104–107 [in Russian].
Два автори
Чернега Ю.С., Гогунский В.Д. Разработка модели деятельности инженера по охране труда с использованием цепей Маркова.

Восточно-Европейский журнал передовых

технологий. 2014. № 5/3 (71). С. 39–43.

DOI 10.15587/ 1729-4061.2014.28023

Chernega, Yu. & Gogunsky, V.  (2014). Development models of activity labor safety engineer with application Markov chains. Eastern-European Journal of Enterprise

Technologies, 5/1 (65), 45–48. DOI 10.15587/

1729-4061.2014.28023

Якщо більше шести авторів, сьомий та наступні автори позначаються «et al.»
Стаття-онлайн
Грищенко О.Ф. Дослідження сутності проблеми: місце та роль в процесі розроблення та прийняття маркетингових інноваційних рішень. Ефективна економіка. 2012. № 7. URL: http://www.economy.

nayka.com.ua/?op=1&z=1289&p=1

Hryshchenko, O.F. (2012). Investigation of the problem: place and role in the development and adoption of innovative marketing solutions].  Effective economy, 7. Retrieved from http://www.economy.

nayka.com.ua/?op=1&z=1289&p=1 [in Ukrainian].

Матеріали конференції
Ілляшенко С.М. Маркетинг знань: роль і

Завдання. Тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» (27–29 вересня 2012 року). Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2012. С. 102–104.

Illiashenko, S.M. (2012). Marketing of knowledge: the role and tasks]. Proceedings from: The Sixth International Scientific and Practical Conference «Marketing of Innovations and Innovations in Marketing». (pp. 109–111). Sumy: TOV «DD «Papirus» [in Ukrainian].
Стаття в збірнику
Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Роль web-культуры в формировании устойчивого развития организации. Економічні проблеми сталого розвитку: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам’яті проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 24–26 квітня 2013 р.): у 4 т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. Суми: Сумський державний університет, 2013. Т. 1. С. 109–111. Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2013). The role of web-culture in shaping the sustainable development of the organization]. O.V. Prokopenko (Eds.), Economic Problems of Sustainable Development: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference dedicated to the memory of prof. Balatskii O.F. (Vols. 1), (pp. 109–111). Sumy: SumSU [in Ukrainian].

 

Електронні ресурси

Формат посилання:

Автор. (Дата публікації). Назва матеріалу англійською мовою. Джерело англійською мовою. Retrieved from адреса сайту.

 

Список літератури References
Періодичне видання
Перерва П.Г., Ткачова Н.П. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг

[Електронний ресурс]. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. Т. 1, № 4. С. 55–66. – Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/

mmi2011_4_1_55_66.pdf.

Pererva, P.H., & Tkachova, N.P. (2011). Synergetic effect of benchmarking of competitive advantages. Marketing and Management of Innovations, 4 (1), 55–66. Retrieved from

http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/

mmi2011_4_1_55_66.pdf [in Ukrainian].

Книга
Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Товарна інноваційна політика: підруч. [Електронний ресурс].

Суми : Університетська книга, 2007. 281 с. URL: http://lib.sumdu.edu.ua/Books/1539.pdf.

Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2007). Product innovative policy. Sumy: Universytetska knyha. Retrieved from http://lib.sumdu.edu.ua/Books/1539.pdf [in Ukrainian].
Без автора
Федеральный закон «О рекламе» [Электронный ресурс]. URL:

http://base.garant.ru/12145525/.

Federal Law «On Advertising»]. (n.d.). base.garant.ru. Retrieved from

http://base.garant.ru/12145525/ [in Russian].

Сайт журналу «Маркетинг і менеджмент

інновацій» [Електронний ресурс]. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/.

Web-site of the journal «Marketing and Management of Innovation»]. mmi.fem.sumdu.edu.ua. Retrieved from

http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ [in Ukrainian].

Не вказана дата публікації
Закон України «Про інноваційну діяльність»

[Електронний ресурс].URL:

http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/

laws/main.cgi?nreg=40-15.

The Law of Ukraine «On the innovative activity»].

(n.d.). zakon.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/

laws/main.cgi?nreg=40-15 [in Ukrainian].

Автореферати дисертацій та дисертації

 

Список літератури References
Автореферат на здобуття наукового ступеня кандидата наук
Ілляшенко С.М. Економічна ефективність

управління вибором стратегічних зон

господарювання (на прикладі сегментації ринків

збуту машинобудівних підприємств): автореф.

дис. … канд. екон. наук: спец. 08.07.01 «Економіка промисловості». Суми: СумДУ, 1995. 26 с.

Illiashenko, S.M. (1995). Economic efficiency of management’s strategic choice of management zones (by the example of segmentation of sales markets of engineering companies). Extended abstract of candidate’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian].
Автореферат на здобуття наукового ступеня доктора наук
Ілляшенко С.М. Управління інноваційним

розвитком суб’єктів господарської діяльності у

нестабільному ринковому середовищі: автореф.

дис. … д-ра. екон. наук: спец. 08.06.02 «Підприємництво, менеджмент та

маркетинг». Суми: СумДУ, 2000. 38 с.

Illiashenko, S.M. (2000).  Management of innovative development of economic activities in an unstable market environment. Extended abstract of Doctor’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian].
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук
Біловодська О.А. Організаційно-економічні основи управління вибором напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств : дис. … канд. екон. наук: 08.00.04. Суми: СумДУ, 2004. 179 с. Bilovodska, O.A. (2004). Organizational and economic foundations of directions choice of innovative development of industrial enterprises. Candidate’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian].
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук
Божкова В.В. Стратегічне планування

маркетингових комунікацій інноваційної

продукції промислових підприємств : дис. …

д-ра екон. наук: 08.00.04. Суми: СумДУ, 2011.

498 с.

Bozhkova, V.V. (2011). Strategic marketing communications planning of innovative products of industrial enterprises. Doctor’s thesis. Sumy: SumDU [in Ukrainian].

Законодавчі та нормативні документи. Стандарти

 

Список літератури References
Законодавчі та нормативні документи
Господарський кодекс України: за станом на 16

січня 2003 р. // Відомості Верховної Ради

України (ВВР). Офіц. вид. К.: Парлам. вид-

во, 2003. 192 с.

 

The Commercial Code of Ukraine. (2003, January 16). Bulletin of Verkhovna Rada of Ukraine. Kyiv: Parlam. vyd-vo [in Ukrainian].
Закон України Про інноваційну діяльність : прийнятий 4 лип. 2002 року № 40-ІV // Голос України. 2002. № 144. 9 серп. С. 10–12. Law of Ukraine on innovative activity from July 4 2002, No 40-IV]. (2002, August 9). Voice of Ukraine, 144, pp. 1012 [in Ukrainian].
Промисловість України у 2001–2006 роках: статистичний збірник. К.: Державний комітет статистики України, 2007. 302 с. Industry of Ukraine in 2001–2006: Statistical Yearbook (2007). Kyiv: State Statistics Committee of Ukraine [in Ukrainian].
Статистичний бюлетень: за січень-серпень 2010 р. / відп. за вип. Н.П. Павленко. К.: Держкомстат України, 2010. 190 с. Pavlenko, N.P. (Eds.). (2010). Statistical Bulletin: January-August 2010. Kyiv: State Statistics Committee of Ukraine [in Ukrainian].
Стандарти
Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях: ДСТУ ISO 10002-2007. [Чинний від 2005-09-03]. К.: Держспоживстандарт України, 2008.  20 с. (Національні стандарти України). Satisfaction of customers. Guidelines for complaints handling in organizations (2008). DSTU ISO 10002-2007 from 3d September 2005. Kyiv: Derzhspozhyvstandart of Ukraine [in Ukrainian].
Системи управління якістю. Вимоги : ДСТУ ISO 9001-2001. [Чинний від 2001-06-27]. К. :

Держстандарт України, 2001. 25 с. (Національні стандарти України).

Quality Management Systems. Requirements (2001). DSTU ISO 9001-2001 from 27th June 2001. Kyiv: Derzhstandart of Ukraine [in Ukrainian].
Архівні джерела
ЦДАГО України, ф. 1, оп. 25, спр. 560, арк. 4–6. The Central State Archive of Public Associations of Ukraine, form 1, register 25, case 560, sheets 4–6.